Ulrika

Direktlänk till inlägg 30 juni 2009

Stranden nästa!

Av Ulrika - 30 juni 2009 00:05

Ja om ca åtta timmar ska jag cykla med barnen till stranden i skälderviken, tur att det inte är mer än sju km dit men innan ska vi till Maxi och handla frukost som vi ska äta nä vi kommer fram. Ojoj, det känns som att man får gå upp tidigt...Brrr tycker inte om det men jag vaknar säkert innan klockan som vanligt, eller hur =)


Mitt i allt så har jag fortfarande inte kunna smälta at Michael Jackson har gått bort, jag var inget jätte fans av honom men han har trotts allt gjort mycke bra musik. En låt som fastnat är The girl is mine den är SÅ bra, kanske för att jag inte höärt den innan vad jag vet =/

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulrika - 11 mars 2014 20:05


Min lilla Ragge raggsocka har absolut det mjukaste skägget i denna familj! ...

Av Ulrika - 8 mars 2014 07:04

{\rtf1\ansi\ansicpg1252 {\fonttbl\f0\fnil\fcharset0 ArialMT;} {\colortbl;\red255\green255\blue255;\red0\green0\
blue0;\red255\green255\blue255;} \deftab720 \pard\pardefta
b720\sl320\partightenfactor0 \f0\fs24 \cf2 \cb3 \expnd0\expndtw0\kerning0 ...

Av Ulrika - 7 mars 2014 18:35


Är det fredag så är det... Något gott i väntan på maten får det bli och då passar det bra med en tuborg! ...

Av Ulrika - 6 mars 2014 22:38


Jaha, om några månader tar dottern studenten. Studentklänning inhandlad och balklänningen är bokad, bara måtten som ska tas så den kan bli uppsydd. Tiden går och innan hon hinner blinka så står hon där på trappan och sjunger samtidigt som en och anna...

Av Ulrika - 5 mars 2014 23:28


Frågan är vad som döljer sig bakom fasade på denna lilla krabat... Kan det vara något snyggt att se på eller är det helt enkelt bara en vanlig liten padda? ...

Ovido - Quiz & Flashcards