Ulrika

Direktlänk till inlägg 11 augusti 2010

Facebook

Av Ulrika - 11 augusti 2010 20:19

Facebook hjälper dig att hålla kontakten med vänner och familj. Gå med, det är gratis och kommer alltid att vara det. Så står det på startsidan för ansiktsboken, vad kan jag säga? Det stämmer ju ganska bra, det enda är väl att man skulle informera om vilket beroende det kan bli... =O

   

Vi ska inte snacka om farmville, ännu mer beroende... fast i träsket! Ja, så är det och helt frivilligt har man blivit farmville bonde, först tänkte jag som så att det är helt IQ befriande. Men nej inte helt, för vill man komma upp i level måste man både så och skörda på ett bra sätt. Gud så nördig jag är... men det bjuder jag på!

  

SÅ, jag fortsätter ett tag till med farmville!

 
 
katsura

katsura

21 augusti 2010 13:25

Ha ha ha! Ja det borde faktiskt finnas en varningstext, när man går med... vad sägs om ett gemensamt co-op till kvällen. Så kan vi satsa på GULD!!!
Hälsningar nörd 2

http://katsura.bloggplatsen.se

Ulrika

31 augusti 2010 19:21

He he, ja om vi börjar i tid så att vi hinner färdigt...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulrika - 11 mars 2014 20:05


Min lilla Ragge raggsocka har absolut det mjukaste skägget i denna familj! ...

Av Ulrika - 8 mars 2014 07:04

{\rtf1\ansi\ansicpg1252 {\fonttbl\f0\fnil\fcharset0 ArialMT;} {\colortbl;\red255\green255\blue255;\red0\green0\
blue0;\red255\green255\blue255;} \deftab720 \pard\pardefta
b720\sl320\partightenfactor0 \f0\fs24 \cf2 \cb3 \expnd0\expndtw0\kerning0 ...

Av Ulrika - 7 mars 2014 18:35


Är det fredag så är det... Något gott i väntan på maten får det bli och då passar det bra med en tuborg! ...

Av Ulrika - 6 mars 2014 22:38


Jaha, om några månader tar dottern studenten. Studentklänning inhandlad och balklänningen är bokad, bara måtten som ska tas så den kan bli uppsydd. Tiden går och innan hon hinner blinka så står hon där på trappan och sjunger samtidigt som en och anna...

Av Ulrika - 5 mars 2014 23:28


Frågan är vad som döljer sig bakom fasade på denna lilla krabat... Kan det vara något snyggt att se på eller är det helt enkelt bara en vanlig liten padda? ...

Ovido - Quiz & Flashcards