Ulrika

Alla inlägg den 9 januari 2010

Av Ulrika - 9 januari 2010 20:32

En jägare i Aggarp har hittat spår från både varg och lodjur, han har dokumenterat det med bilder... blir det vargjakt nu månne?

Hmm, det var kanske inte räven som tog grannens påfåglar.

Av Ulrika - 9 januari 2010 12:30

Har försökt med olika dressyrprogram till min

  

kära overall, det enda jag vill är att den ska vara varm från början och varför inte ha en magnet inkopplad så jag lättare dras till den så vi kan gå ut... eller ett senilsnöre där jag inte kan ta för stor omväg för att slippa gå ut i denna kyliga blåst... få nog fundera ut något!

Av Ulrika - 9 januari 2010 09:07

Ett litet vitt piller som gör susen för det mesta! Ipren mannen fick rycka ut för att hjälpa mig med elimineringen av de onda bihålor som inte ville ge med sig. Hjälpte det? Jo då, mindre ont nu...


Idag är det bara - 10 grader ute men det blåser plågsamt mycket. Annars står det inte så mycket på mitt schema... innebandymatch i Tyringe för grabbarna Knoll och Tott, fixa M företagspapper så att de är redo för bokföring, rida (på gräsmattan, enda stället som det inte är halt och knöligt), gå en runda med hundarna vid rantzow, kanske plugga lite och sist men absolut inte minst... Elda i kaminen (helst så den blir röd...)!

Ovido - Quiz & Flashcards