Ulrika

Direktlänk till inlägg 4 januari 2010

Dags att plugga igen

Av Ulrika - 4 januari 2010 10:31

Ja, det har jag sagt hela julhelgen. Men på något konstigt vis blir det aldrig som man "tänkt". Helt plötsligt ropar diskmaskinen på mig! Hallå snygging... kan du plocka ur all den rena disken? Jag vill så gärna diska mer... när du är färdig väntar inte pluggandet på dig, MEN badrummet behöver städas och så har det fortsatt hela helgen. Ulrika, gör det... när du är färdig kan du fortsätta på nästa uppgift... hur har jag kunna tillåta detta? Jag som inte tycker om att plocka i/ur diskmaskinen eller att städa överhuvudtaget, att jag bara har accepterat alla dessa städrop. Så nu binder jag fast mig för att kunna plugga LITE. Ska trots allt göra en liten skrivning om dyslexi idag.


AHH, nu snöar det stora flingor! Pulkabacken i Förslöv ropar ända ut till Östra-Ljungby! Ulrika, Ulrika ta med barn och hundar så åker vi pulka...


Mmm jag är så svag för dessa rop!!   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulrika - 11 mars 2014 20:05


Min lilla Ragge raggsocka har absolut det mjukaste skägget i denna familj! ...

Av Ulrika - 8 mars 2014 07:04

{\rtf1\ansi\ansicpg1252 {\fonttbl\f0\fnil\fcharset0 ArialMT;} {\colortbl;\red255\green255\blue255;\red0\green0\
blue0;\red255\green255\blue255;} \deftab720 \pard\pardefta
b720\sl320\partightenfactor0 \f0\fs24 \cf2 \cb3 \expnd0\expndtw0\kerning0 ...

Av Ulrika - 7 mars 2014 18:35


Är det fredag så är det... Något gott i väntan på maten får det bli och då passar det bra med en tuborg! ...

Av Ulrika - 6 mars 2014 22:38


Jaha, om några månader tar dottern studenten. Studentklänning inhandlad och balklänningen är bokad, bara måtten som ska tas så den kan bli uppsydd. Tiden går och innan hon hinner blinka så står hon där på trappan och sjunger samtidigt som en och anna...

Av Ulrika - 5 mars 2014 23:28


Frågan är vad som döljer sig bakom fasade på denna lilla krabat... Kan det vara något snyggt att se på eller är det helt enkelt bara en vanlig liten padda? ...

Ovido - Quiz & Flashcards